Obserwatorzy

czwartek, 4 lutego 2016

Czwartkowe inspiracje Natalii - #4 Przepiśnik

Witajcie,

... i znowu czwartek i moja inspiracja :), zapraszam.

Każda z nas gotuje, lepiej lub gorzej. Ja, przyznam się, często dzwonię do teściowej, jeśli mam coś nowego ugotować lub zaglądam do internetu. Przepisy zapisuję na rożnych małych karteczka, a potem nurkuje w ich stosie by znaleźć ten odpowiedni. Do uporządkowania przepisów najlepiej nadają się tak zwane PRZEPIŚNIKI ;-)..... 
Dlatego przygotowałam dzisiaj dla Was przepiśnik czyli notes/zeszyt na przepisy kulinarne. Składa się on z trzech działów: "Dania główne", "Zupy" oraz "Ciasta i desery". Wykonałam go z papierów UHK Gallery - Avonlea, z moich ulubionych ostatnio :)... bo to już druga moja praca na tym blogu z ich użyciem. Ozdobiłam ... tekturkami, wycinankami, koronką, tasiemkami i zawieszką w postaci dużej łyżki. Dodałam również trochę cytatów, listę potraw i zaprojektowałam sama strony z numeracją do zapisywania przepisów. Wydrukowałam je na satynowych kartka, troszeczkę grubszych niż zazwyczaj mamy w zeszytach. Cały przepiśnik stał się trochę masywny, ale dzięki temu szybko znajdziemy szukaną potrawę i nie będziemy marnować czasu na wertowanie kartka po kartce.  

Jest to super prezent na wszelkie okazje: urodziny , imieniny, dzień babci czy gwiazdka.

Zapraszam na zdjęcia :)...








ze sklepu użyłam...


   

     


różne wykrojniki i tekturki znajdziecie klikając na poniższe zdjęcie

      


Pozdrawiam
Natalia (Bluebell Chandlery)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz